Statystyczki...

czwartek, 19 września 2013

Rozpoczęcie sezonu teatralnego

Dobry wieczór! Jak pierwsze tygodnie szkoły? U mnie po paru lekcjach organizacyjnych wszystko wróciło do normy - po 5 sprawdzianów w tygodniu, kartkówki, masa zadań domowych itd. Ale ja przecież nie w tej sprawie. Chciałam się Was zapytać, czy już rozpoczeliście nowy sezon teatralny. W niektórych teatrach, m.in. w Pleciudze, odbyło się to nadzywczaj uroczyście. W naszym teatrze lalek, oprócz kilku przedstawień dla dzieci, miało również miejsce czytanie wierszy Aleksandra Fredry.

Szczerze mówiąc, właściwie rozpoczęłam ten sezon... na scenie. 7 września ekipa tegorocznego Lata w teatrze powtarzała spektakl "Na strychu", na który zresztą Was zapraszałam. Przedstawienie zakończyło się sporym aplauzem publiczności, więc myślę, że naszej miłym widzom się pododbało.
W przyszłym tygodniu miałam się wybrać na "Życie to sen" do Teatru Współczesnego, ale chyba nic z tego nie wyjdzie :(

Dobranoc ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz