Statystyczki...

poniedziałek, 25 lutego 2013

Witam na blogu!

Cześć i czołem czytelnicy!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu. To mój pierwszy wpis, więc wybaczcie mi za wszelkiego rodzaju błędy, usterki itd, chociaż myślę, że nie powinny się pojawić, ponieważ przeczytałam ten post chyba z tysiąc razy... No cóż, na pewno Waszą uwagę zwrócił tytuł bloga "Wiki Teatralna". A więc pozwólcie mi to wyjaśnić...
  • Człon "Wiki" pochodzi od zdrobnienia mojego imienia (tak, mam na imię Wiktoria) oraz Wikipedii (bardzo popularnej wolnej encykolpedii).
  • Natomiast człon "Teatralna" dotyczy (jak się zapewne domyślacie) tematu mojego bloga.
I tak własnie narodził się tytuł tego "internetowego dziennika", wolnej encyklopedii o mnie i teatrze. Mam nadzieję, że będziecie bacznie śledzić wszystkie posty i mnie tak szybko nie opuścicie. Będę starała się je zamieszczać dosyć regularnie, a będą one o:
  • szczecińskich (i nie tylko) teatrach i spektaklach
  • zajęciach, kursach i warsztatach teatralnych w Szczecinie
  • moich własnych przeżyciach związanych z teatrem
  • i o wszystkim co jest z nim związane (może znajdą się tu nawet jakieś przepisy kulinarne...)
Aha, zapomniałam o najważniejszym. Blog jest zgłoszony na konkurs oragnizowany przez szczecińską Pleciugę "Teatroblog: mój blog teatralny". Konkurs zaczął się... teraz, a skończy się w październiku. Jednakże myślę, że z Waszą pomocą tę stronkę będę prowadziła i po konkursie. No cóż, to ja już kończę...

Pozdrawiam i dziękuję za uwagę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz