Statystyczki...

wtorek, 26 lutego 2013

Dlaczego teatr?

Witajcie! Mój blog istnieje już 2 dni, hura! Oby tylko na tym się nie skończyło... Zapewne zastanawiacie się dlaczego na temat tego bloga wybrałam właśnie teatr. Otóż powodów jest kilka. Po pierwsze: konkurs organizowany przez naszą ukochaną Pleciugę, o którym już wcześniej Wam wspomniałam. Po drugie: już od dawna bardzo chciałam założyć bloga. Dlaczego nie zrobiłam tego wcześniej? W sumie to sama nie wiem... Może nie miałam pomysłu na temat, nie wierzyłam w swoje możliwości dziennikarskie... Ale jak widać, jednak się przełamałam i tu z Wami jestem. Po trzecie: bardzo lubię chodzić do teatru i uważam go za jedną z najciekawszych dziedzin sztuki. Po czwarte: Sama jestem z nim związana, ponieważ już od jakiegoś czasu piszę (z sukcesami) scenariusze teatralne. Aktualnie w stanie pełnej gotowości są trzy sztuki, w tym dwie nagrodzone, a trzecia jest... w drodze, a konkretnie to już ją kończę. Ale o moich przedstawianiach opowiem Wam szczegółowo innym razem. Od razu podkreślam, że są to scenariusze teatralne, a nie filmowe. No dobra, to chyba tyle. Mam nadzieję, że rozwiałam wszelkie wątpliwości dotyczące wyboru tematu mojego bloga. 

 Do zobaczenia i do napisania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz