Statystyczki...

czwartek, 21 marca 2013

Kontrapunkt

Cześć wszystkim! Jeszcze raz was bardzo, bardzo, bardzo mocno przepraszam. Wiem, że trochę zaniedbałam tego bloga, ale mam nadzieję, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy. Mam jednak coś na swoje usprawiedliwieni: masa pracy i nauki. Ale od tej pory zaczynam oficjalne blogowanie ;) 

Uwaga, uwaga, już niedługo rusza... KONTRAPUNKT! Chwila, a co to właściwie jest? A więc jest to XLVIII Przegląd Teatrów Małych Form, a dokładniej jeden z największych festiwali teatralnych organizowanych przez Pomorze Zachodnie. W sumie jest to impreza nie tylko teatralna, ponieważ w programie znajdują się również koncerty, najróżniejsze występy i wystawy, panel dyskusyjny i wiele, wiele więcej. Kontrapunkt będzie miała miejsce od 15 do 21 kwietnia. Będzie można obejrzeć spektakle zarówno konkursowe jak i pozakonkursowe. Na scenie wystąpią nie tylko aktorzy z Polski, ale również m.in. z Belgii, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Na pewno dużym zainteresowaniem będzie się cieszył spektakl z udziałem Krystyny Jandy "Danuta W.". Zauważyłam, że to właśnie na to przedtsawienie bilety są najdroższe. Oczywiście rusza także Mały Kontrapunkt, który został stworzony z myślą o najmłodzych widzach. Jego początek będzie miał miejsce już 12 kwietnia. Oprócz spektakli będą miały miejsce m.in.warsztaty plastyczne i piekarnicze. 
I co myślicie o tym przedsięwzięciu? Wybierzecie się na jakieś przedstawienie? Ja osobiście chciałabym zobaczyć jedno w wykonaniu teatru francuskiego.
P.S. Jescze tylko parę dni do zakończenia ankiety. Głosujcie!

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz