Statystyczki...

sobota, 23 marca 2013

Kiermasz rękodzieła i warsztaty plastyczne

Hej! Dzisiaj wybrałam się na wymieniony w przeglądzie prasowym kiermasz rękodzieła i warsztaty plastyczne w Pleciudze. Jeśli chodzi o kiermasz, to byłam na nim około godz.16:00. Nie wiem ile stoisk było na początku, ale podczas mojej obecności było ich pięć. Można było na nich znaleźć najróżniejsze wytwory, wszystkie oczywiście "handmade", związane ze zbliżającą się Wielkanocą. A oto zdjęcia...


A co Wam podoba się najbardziej ;) ?
Warsztaty plastyczne... Ostatecznie w nich nie uczestniczyłam, ponieważ przedział wiekowy... Po prostu przyszły na nie same maluchy! Tak więc reprezentowała mnie moja siostra, w oczekiwaniu na którą przesiedziałam przez 1,5 godz. w Cafe Pleciuga, popijając pyszny koktajl jagodowy. Później jednak trochę żałowałam, że nie poszłam na te zajęcia, ponieważ dzieciaki robiły całkiem fajne rzeczy: kolorowe kurczaki z gliny. No cóż, przynajmniej się nie wybrudziłam...
Ogólnie, jeśli mam być szczera, to szału nie było... Ale poszłam, zobaczyłam i tego się trzymajmy.

Do zobaczenia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz